Společné informace

Studenti, studenti a zase studenti. Tak zní odpověď na případnou otázku uchazeče o studium, co stojí v centru naší pozornosti. Od pedagogů, přes studijní referentky po administrativní pracovníky, všichni zaměstnanci Vysoké školy finanční a správní si uvědomují, že klíčem úspěšného fungování soukromé vysoké školy je klientský přístup, vstřícné jednání a individuální péče. Pozor, nezaměňovat se snadným studiem nebo neoprávněnými výhodami! Klientský přístup především znamená snahu naslouchat, zajímat se o životy svých studentů, a kde je to možné, tam podat pomocnou ruku v podobě dodatečného termínu, konzultace nebo doučení. Základním předpokladem je tady snaha na obou stranách. Znamená to také ochotu komunikovat. Vyznáváme heslo: nejste-li spokojeni, řekněte to nám a my váš problém vyřešíme. Jste-li spokojeni, řekněte to všem. To, že se mnohý z uchazečů o studium na naší škole zajímá díky osobnímu doporučení, jednoznačně dokládá správnost této teorie.

Věříme, že uchazeči o studium hledají na naší škole zejména kvalitní výuku a pedagogy, nepodceňujeme však ani studijní zázemí.

Prohlédněte si naše webové stránky a přesvědčit se můžete i osobně, a to v pravidelně pořádaných dnech otevřených dveří. Těšíme se na viděnou a nezapomeňte! Už Benjamin Franklin říkával, že nejlepší investicí je investice do vzdělání.

PosluchárnaPočítačová učebnaPosluchárnaPočítačová učebnaPosluchárna